ZBrush 2019 är släppt!

ZBrush 2019 är släppt!

I dag släpptes nya ZBrush 2019, 3D-branschens ledande digitala skulpteringsverktyg. Med nya versionen lanserades också en flera nyheter, t.ex.:

    Non-Photorealistic Rendering (NPR)

    Icke-fotorealistiska renderingar öppnar upp nya kreativa sätt att betrakta modeller och designer. Ge din 3D-skulpterade modell ett handritat 2D-manér. Eller lägg på texturer och få en upplevelse av klassiskt papperstryck med eller utan konturlinjer och få till en skön känsla av seriealbum.

    Snapshot3D

    En utveckling av Spotlight 1.0: gör det möjligt att konvertera bilder i gråskala (alpha) till en 3D-modell. Bildkällan kan modifieras eller kombineras med Boolska additioner och subtraktioner för att uppnå ännu mer komplexa 3D-former.

    ZRemesher v3.0

    De automatiska retopologiverktygen är nyckeln i ZBrush-arbetsflödet. Med ZRemesher v3.0 tar det nya höjder. Resultatet ger effektivare polygonantal vilket ökar hastigheten!

    Folders

    Öka produktiviteten med nya mappsystemet/Folder System. Mycket mer än ett sätt att organisera scener och modeller: nu kan en rad olika kommandon utföras på ingående meshar samtidigt.
    Se mer om ZBrush 2019 i vår webbutik.

    Läs mer

    Lämna en kommentar

    E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *