Nya Autodesk Maya LT 2016 är här! En av många förbättringar i Maya LT 2016 är det nya penselbaserade skulpteringsverkyget som förbättrar modelleringsarbetsflödet. Nytt i den senaste versionen av Maya LT är också ett fysiskaliskt baserat ShaderFX-material, SplineIK, Cluster Deformation, förbättringar i visningsvyn och en hel del justeringar baserade på feedback från användarna.
Nya funktioner och förbättringar
• Integrerade skulpteringsverktyg
• Fysikaliskt baserade ShaderFX-noder
• Förbättrade animeringsverktyg
• Förbättrade UV- och modelleringsverktyg
• Förbättringar i visningsvyn
• Generella förbättringar i arbetsflödet
Om Autodesk Maya LT
Autodesk Maya LT är ett kostnadseffektivt modellerings- och 3D-animeringsverktyg för spelutvecklare. Maya LT hjälper spelutvecklare att modellera, ljussätta och animera 3D-karaktärer, rekvisita och miljöer för dator-, webb- och mobilspel. Funktionerna i Maya LT är utformade för att göra varje steg i den kreativa 3D-processen snabbare för erfarna 3D-artister och lättare att lära sig för nya användare. Läs mer om Autodesk Maya LT här.